Fehérvári Tamás elnök és Orbán Attila alelnök egyöntetűen azt hangsúlyozta a megye imázsa kapcsán, hogy a jövőben a közösségek egységét megteremtő megye arcát kívánják reprezentálni mind a rendezvényeken, mind a kommunikációban, mind pedig a marketing tevékenységgel. Ehhez kapcsolódó részletek és konkrétumok bemutatására illetve elfogadására már a következő közgyűlési ülésen kerül sor, az éves marketing terv által.
Hiszen mint kiderült, a stratégia a megyei önkormányzat azon elképzeléseit vázolja, hogy mely irányvonalak mentén határozza meg szerepét, feladatait, illetve önmagát. Az előző ciklus a szervező-fejlesztő-értékőrző megye koncepcióját állította a középpontba. Mindez továbbra is fontos a megye számára, ugyanakkor még szélesebb körben, hatékonyabban és a megye egészére kiterjesztve kívánja folytatni – ez a „Tolna109” koncepció lényege.
A megye egységének megteremtése, és valamennyi szereplőjének felkarolását tűzte zászlójára az önkormányzat. Így az elkövetkező időszak a különböző közösségek (önkormányzatok, civilek, fiatalság stb.) felkeresésével telik, hiszen közülük valamennyi értéket illetve tudástőkét jelent a megye számára.